مرد کوچک مامرد کوچک ما، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

کاکل زری

حال این روزهای ما...

1393/5/24 18:37
نویسنده : مامان محدثه
113 بازدید
اشتراک گذاری
به نام خدای پاکی ها..

سلام قند عسلم

اومدم تا از حال این روز هامون برات بنویسم تا روزی یادم نره تو امروز 20 روزه که به دنیا اومدی و دنیای ما رو شیرین تر کردی. پسرکم نمیگم آسون این روز ها کمی سخته اما خب هر وقت که به تو نگاه میکنم به  اون چشمای خوشگلت سختیش فراموشم میشه تو خدارو شکر خیلی پسر خوبی هستی و اصلا گریه نمیکنی نه شب نه روز خوابتم خوب بیشتر شبا میخوابی و فقط برای شیر بلند میشی خدا رو شکر که تابستون و بابایی تعطیل و تو خونس و به من خیلی کمک میکنه هم تو کار خونه هم نگه داشتن شما عزیز من همینجا ازش ی تشکر ویژه میکنم .

این روز های ما 3نفر به خوبی میگذره و من شکر خدا میکنم که تو سالم کنارمون نفس میکشی گل گندمم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کاکل زری می باشد