مرد کوچک مامرد کوچک ما، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

کاکل زری

آغاز ماه پنجم

1393/9/4 23:48
نویسنده : مامان محدثه
306 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدای شروع ها

سلام قند عسل

مبارکت باشه گل مامان امروز رفتی تو ما 5 میخواستم بنویسم پایان 4 امما گفتم چرا از تموم شدن و منفی بودن بگم از شروع و آغاز میگم  عزیز دلم این بدون اگه مامان بو میکنی و آروم میشی من  صد برابر تو از بوی بدنت جون میگیرم بوی عطر تن تو خوشبو ترین عطر دنیاس مامان . گاهی اوقات نمیدونم چه جوری تخلیه کنم خودم از خوشحالی داشتن تو پسر تو دومین اتفاق خوش زندگیمی که هیچ و قت ازت سیر نمیشم عزیزم .

دیروز به کمک خدای مهربونم واکسنت زدیم مامان الهی بمیرم پسر گلم که کلی گریه کردی و تا شب ناله میکردی پات رو زمین نمیزاشتی فدات شم خب اشکال نداره اینا برای سلامتیت گل خوشبوی مامان. عاشقتمممممممم ی دنیا

پسندها (2)

نظرات (1)

مامانی
20 آذر 93 13:37
نااااااااااازی هزار ماشاله به این قندعسل خوشگل ------- پاسخ:ممنون خانومم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کاکل زری می باشد