مرد کوچک مامرد کوچک ما، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

کاکل زری

ماهی نو..

1393/10/4 23:50
نویسنده : مامان محدثه
328 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدای آسمان ها

سلام عشق من

ماهی دیگر به ماه های سنت اضافه شد و تو ای مرد کوچک من  بزرگ و بزرگ تر میشوی این روز ها کلافه ام کلافه و دلتنگ .  نمیدونم دلتنگ روزهای گذشته باشم یا مسرور از امروزم  دلم هوای پسرک چند روزه ام را کرده همون گنجشکی که دست ها پا ها و سرش در اختیار خودش نبود واییی اون روزها رو میخوام مادر .

تو از این هم بزرگتر میشوی و من باز هم حسرت الان تو رو میخورم پس از این روز های تو باید نهایت لذت رو برد.

خدایا برای پسرکم و تمام فرشته های سرزمینم دنیایی از آرامش آرزو میکنم

پسندها (4)

نظرات (6)

مامان حديث
7 دی 93 0:09
سلام خاله جووووووووون من حديثم ميشه بهم تو جشنواره ي ني ني وبلاگ راي بدين؟ يه دنياممنون ميشم كد65 رو به1000891010 پيامك كنين اگه ميشه به آشناهاتونم بگين به مام سري بزنين منتظريم پاسخ: عزیز دلم بهت رای دادمممممم
مامان حديث
7 دی 93 0:10
5 ماهگيت مبارك قند عسل ماماني برا گل پسري اسپند دووووووووووووووووووووووووووووووووووود كن ما شاا...خدا برات نگهش داره
حديث
8 دی 93 18:34
سلام خاله جونم ممنون از لطفتون با افتخار لينكتون ميكنيم بوووووووووووووووووووووووس برا كاكل زري بانمكتون
مامان نی نی
15 دی 93 18:34
مبارک باشه عزیزم خدا حفظش کنه چه ماهه
عمو رضات
15 دی 93 21:20
سلام محمد حسین جون.امیدوارم به خوبی و سلامتی بزرگ شی.درساتو خوب بخونی و خودت و هممونو سربلند کنی. خیلی دوست دارم پاسخ سلام عموجونم تو هم خودت میدونی که منم دوست دارم چون تو خونه فقط برای تو بلند بلند میخندم تو هم دکتر شو تا منم با افتخار بگم عموم دکتر قول قول قول
دایی جونت علی
18 دی 93 21:30
سلام محمد حسین جون .من تورو خیلی دوست دارم.ایشالا بتونی درادوارزدگی موفق باش .ایشالا بتونی ارزوهایت برسی ودردرس هایت هم موفق باشی پاسخ: مرسی دایی جون منم تو رو خیلی دوست دارم که پول تو جیبیات میخوای برای من خرید کنی همش .
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کاکل زری می باشد