مرد کوچک مامرد کوچک ما، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

کاکل زری

غذا خور شدن پسرک

1393/11/7 11:57
نویسنده : مامان محدثه
540 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدای نعمت ها

سلام پسرکم

عزیز مادر وارد دنیا ی جدید زندگیت شدی دنیا ی رنگ ها مزه ها  خوراکی ها  دنیا ی خوردن و غذا ها

تنت همیشه سالم باشه گلم شما از این ماه غذا خوردنت شروع شده روز اول فرنی درست کردم برات قاشق اول حالت بد شد به بعد که مزه اومد زیر زبونت تا اخرش با اشتهای کامل خوردی روز های بعد برات حریره بادوم و سوپ شروع کردم که خیلی خوب استقبال کردی و اصلا بد غذایی نکردی ممنون گلم . ترجیح میدم خودم برات غذا درست کنم تا اینکه بخوام بهت سرلاک بدم اخه اونا هر چه قدرم خوب باشه بازم مال بیرون . 

پسرکم همیشه سعی کن غذایی که میخوری سالم و حلال باشه عزیزم  منم تا زمانی که مادر توام این سعی میکنم از بهترین ها به تو بدم .دوستت دارم عزیز دل.

پسندها (6)

نظرات (7)

مامان راحله
7 بهمن 93 12:58
6 ماهگیت مبارکککککککککککک .. غذا خوردنت مبارکککککککککککک ان شالله تنت همیشه سالم باشه گلممممممممم
مامانی
7 بهمن 93 19:37
فدات بشم خاله چقدر ماه وخواستنی شدی .......بووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
عاطفه
7 بهمن 93 19:53
سلام عزیزم ...غذا خور شدن اقا کوچولوتو تبریک میگم بهت گلم
حمید
11 بهمن 93 16:19
چقدردلم برات تنگ شده ...... کودکی من..... انشالله همیشه سالم وسرزنده باشه برات کوچولوتون
مامان راحله
18 بهمن 93 12:20
$$$_______________________________$$$$$ __$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$* ___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$* ____$$$$$$$$$$$$___ ._____.___$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$ ______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$**** __________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,, _____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,, ____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$ ___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$,, _,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *',, *____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,____* ______,;$*$,$$**'____________**'$$***,, ____,;'*___'_.*__________________*___ '*,, ,,,,.;*____________---____________ _ ____ '**,,,,
مريم
31 تیر 94 1:28
سلام ! وبلاگ خيلي زيبايي داري!
ليلا
31 تیر 94 21:56
با سلام دوست عزیز. وب زیبایی دارید. خوشحال میشیم به وبسایت ما هم سر بزنید. منتظر نظرات زیبای شما هستیم. یاحق.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کاکل زری می باشد