مرد کوچک مامرد کوچک ما، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

کاکل زری

هجده ماه زندگی...

1394/11/4 14:18
نویسنده : مامان محدثه
300 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدای عزیز

سلام فندوقچه من

خوبی نفس مادر 18 ماه گذشت چه خوش گذشت عسلم انگار همین دیروز بود که با پاهای کوچولت ضربه میزدی و من لحظه شماری دیدنت میکردم  اما حالااا.... بزرگ شدی راه میروی ، میدوی، دلبری میکنی ، شیرین زبونی میکنی ...... و من غرقم در خوشبختی که تو با اومدنت کاملش کردی .

فدای مامان عزیزم گفتنت برم من اینروز ها وابستگیت به من بینهایت شده و تا جلو چشمت نباشم سریع با ی بغضی صدا میزنی مامان عزیزم و منی که فکر نمیکردم یک روز مادر شوم سرشار میشم از خوشحالی ... جونم به فدات نفس من .

تا الان 10 تا دندون در اوردی و کلمه های زیادی میگی و چند وقت دو کلمه هم میتونی بگی و بی نهاییییییییییت کنجکاو شدی و حسابی دلبری میکنی حسابیییی خودت تو دل همه فامیل جا کردی .

ان شا الله ی جشن کوچیک سه نفره میگیرم برات و عکساش میزارم دلبندم.

باش و نفس بکش تا باشم و نفس بکشم .بینهایت دوستت داریم عزیز جان.

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کاکل زری می باشد