مرد کوچک مامرد کوچک ما، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

کاکل زری

شور و حال اسفند با تو وروجک

1394/12/10 9:28
نویسنده : مامان محدثه
245 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدای فرشته ها

سلام عشقم

اسفند رو از اول دوست داشتم از عید بیشتر دوست داشتم اخه همه مشغولن یکی تمیز کردن خونه یکی هم خرید 

و اما اسفند ما با تو وروجک تو کلا منو نا امید کردی از خونه تکونی اخه از صبح که بلند میشی تا ظهر که بابایی میخواد بیاد شاید من بیشتر از ده بار تمیز میکنم خطا اما اشکال نداره تو همه وجود منی ازاد باش پسرم و ازادانه بچگیتو بکن .

این روزا پر حرف شدی ماشالا ی روز از خواب پاشدی با کمال تعجب برگشتی به من گفتی سنام صب بهیر تعجب اصن نمیدونی خواب از سرم پرید اونقدر بوسه بارونت کردم که صدات در اومد . هرچیزی که فک کنی ما به زبون بیاریم و تو سریع میگی چند وقتی هم هست که همیشه میگی یا ابا صالح مهدی عزیز شیرینممحبت 

دوستت دارم تا همیشه محبت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کاکل زری می باشد