مرد کوچک مامرد کوچک ما، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

کاکل زری

اولین قهقه برای من

1393/7/19 10:19
نویسنده : مامان محدثه
160 بازدید
اشتراک گذاری

به نا خدای زیبایی ها

سلام مرد کوچک من

خوبی پسر نازم .گفتم تا این مطلب فراموش نکردم سریع برات بنویسم گل نازم دیروز داشتم باهات مثل همیشه حرف میزدم و تو هم حرف میزدی که ی دفعه شروع به خندیدن کردی اول ی لبخنذ زدی مثل همیشه اما بیشتر که باهات حرف زدم ی قهقه بلند  زدی اولش فکر کردم اشتباه کردم صبحت و لبخند با هم قاطی بوده بابایی گفت دوباره باهاش حرف بزن و تو دوباره هم همین کار کردی  خیلی خیلی شیرین بود پسر یکی ی دونه ی من .

این روزها خیلی پسر خوبی شدی کمتر گریه میکنی و بیشتر به همه چی واکنش نشون میدی ماشاالله به جونت که خیلی پر تحرکی همه میگن ی بچه 2 ماه و این همه تحرک ماشاالله هزار ماشاالله . حرف زدن خیلی دوست داری و وقتی رو زمینی حتما باید یکی باهات حرف بزنه و گر نه غر میزنی حرف که باهات میزنیم با دقت گوش میدی و تو هو همراهی میکنی مارو.

ای جونم شیرینم هر چی از شیرینیات بگم کمه دوست دارمم نفس من

پسندها (1)

نظرات (2)

نعیمه
19 مهر 93 11:39
سلام.ورودت به نی نی وبلاگو تبریک میگم.انشالله گل پسری همیشه بخنده
مامان محدثه
پاسخ
فدات گلم همچنین
مامان حديث
9 دی 93 22:24
سلام گلم ان شاا... لبت هميشه خندون باشه به جمه همراهان حديث خوش اومدي محمد حسين جان
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کاکل زری می باشد