مرد کوچک مامرد کوچک ما، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

کاکل زری

آرامش جانم

1393/7/27 18:02
نویسنده : مامان محدثه
131 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدای اسمان ها

سلام نیم متری

فرشته ی خونه ما نمیدونی این روزها چه قدر از بودن تو لذت میبریم تو با اومدنت خونه ی مارو گرم تر کردی تو انقدر شیرین و دوست داشتنی هستی که دوست دارم بمیرم برات هر بار فرشته کوچولوی من

محمد حسین تو بگو عزیزم چه کنم تا باورت بشه عاشقتم  تو بگو تا من چه کنم تا کمی اروم بشم و از اتش داغ مادر بودنم کم بشه اصلا میشه؟؟؟؟

چگونه اون خالق مهربون شکر کنم از بودن تو نماز شکر؟سجده شکر؟نه اینا در ازای بودن تو خیلی کمه مادر .

شیرین من آرامش جان من دوستت دارم تا ابدیت مادر.بوس
 

پسندها (1)

نظرات (2)

بابای ملیسا
27 مهر 93 21:12
با سلام . ضمن تبریک بخاطر وبلاگ زیباتون ، وبلاگ ملیسا خانم ، دختر بابایی ، با عکسهای جدید سفر به اصفهان به روز شد . خیلی خوشحال می شیم اگر تشریف بیارید و با گذاشتن یه یادگاری ، دنیای قشنگ و معصومانه دخترم رو زیباتر و دلنشین تر کنید . منتظر شما هستیم.
مامان حبه قند
13 آبان 93 15:28
خدا حفظش کنه چقدر لذت بخشه خاطرات گل پسرو نوشتن فدات
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کاکل زری می باشد