مرد کوچک مامرد کوچک ما، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

کاکل زری

اخرین پست93

1394/1/1 1:11
نویسنده : مامان محدثه
980 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدای عزیز و مهربان

سلام فرشته مهربون خدا

یا مقلب و القلوب ولابصار

پسرم امسال هم تموم شد سال 93 بهترین و به یاد مانده ترین سال بود که در طول عمرم داشتم چون خدا یکی از فرشته شو جدا کرد و به من داد.اجازه داد تا مادر باشم و مادرانگی کنم اجازه داد تا یکی از قشنگ ترین و بهترین لذت ها رو لمس کنم خدای خوبم ممنون

خدای عزیز ببخشید که هیچ وقت قدر دان این نعمت خوب نبودم .

چیزی به سال 94 نمونده امیدوارم امسال هم بهترین ها برایمان رقم بخورد .

خدایا تمام مریض هارو شفا بده امییییییییییین

ساعت 1:20 دقیقه کمتر از یک ساعت به تحویل سال

پسندها (3)

نظرات (4)

maman zahra
5 فروردین 94 13:53
تنها خداست که میداند “بهترین” در زندگیت چگونه معنا میشود! من در سال نو آن بهترین را برایت آرزو میکنم. نوروزت مبارک
گیلدا
18 فروردین 94 22:21
ایشالله سال خوبی داشته باشید
مامان راحله
19 فروردین 94 18:57
زن ....جنس عجیبی ست! انگار درست شده تا...روی عشق را کم کند! پیشاپیش روزت مبارک
مامان محدثه
پاسخ
ممنون عزیزم همچنین به شما
ĸoѕαr
1 اردیبهشت 94 19:32
___♥♥♥ __♥♥_♥♥ _♥♥___♥♥ _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥ _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥ _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥ __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥ ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥ ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥ ____♥♥___♥♥__♥♥ ___♥___________♥ __♥_____________♥ _♥_____♥___♥____♥ _♥___///___@__\\__♥ _♥___\\\______///__♥ ___♥______W____♥ _____♥♥_____♥♥ _______♥♥♥♥♥ سلام وب شماعالیه من وقتی عکس کودک شمارو میبینم فکر میکنم اجی وبرادر خودمه راستی به وب منم بیایید واگه موافق بودیید تبادل لینک هم بکنیم مرسی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کاکل زری می باشد