مرد کوچک مامرد کوچک ما، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

کاکل زری

اولین پست 94ی

1394/1/20 17:56
نویسنده : مامان محدثه
957 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدای عزیز

سلام مظهر عشقم

امسالمون عالی شروع شد به امید حق البته بگم که به وجود برکت شماس حتما

عزیزم شما  94/1/12 تو 8ماه و 8روزگی کلمه ماما رو ادا کردی و دل مامان کلی ضعف رفت از این روز به بعد همیشه موقعی که گریه میکنی و بغل مامان رو میخوای صدا میکنی . ی اتفاق خیلی خوبه دیگه اینکه 94/1/14 8ماهو10روزگی شروع به خزیدن کردی گلم.مبارکتون این اتفاقای خجسته.بوس

خب فردا روز مادر و امسال چه شیرین که من مامان تو هستم البته من میگم روز شماست که من ب قشنگ ترین لذت دنیا رسوندی 

مرسی که هستی  عاشقت هستم و خواهم موندمحبت

پسندها (4)

نظرات (3)

گیلدا
20 فروردین 94 19:06
آفرین گل پسر باهوش روز مامانتم مبارک باشه
مامان راحله
22 فروردین 94 18:49
____$$$$$$$$$_____$$$$$$$$$____♥ ___$$$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$$$ ___♥ __$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____♥ __$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ ____♥ __$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ ____♥ ___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ ____♥ _____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ ____♥ ________$$$$$$$$$$$$$$$$$ ____♥ __________$$$$$$$$$$$$$ ____♥ _____________$$$$$$$ ____♥ ______________$$$$$ ____♥ _______________$$$_____♥ ________________$_____
مامان راضی
3 اردیبهشت 94 0:04
مبارک باشه گل پسر با شیرین کاریات انشاله همیشه سالم باشی عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کاکل زری می باشد