مرد کوچک مامرد کوچک ما، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

کاکل زری

اردیبهشت و احوالات ما

1394/2/12 10:51
نویسنده : مامان محدثه
307 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدای بهار

سلام قند عسلم

پسر گلم خیلی وقت برایت ننوشته ام  این روزها خیلی بیشتر درگیر تو شدم

شما انرژی زیادی برای صرف کردن داری که تموم نمیشه خیلی دلربا شدی کارهای جدید میکنی از جاهایی که کوتاه باشه میگیری و روی دوپای خودت وایمیستی  این روزها توی تلگرام با مامانای نی نی وبلاگی گروه داریم و کلی دوستای صمیمی شدیم برای خودمون خیلی خوشحالم از این موضوع پسرک من شما هوز مرواریدای خوشگلت در نیومده ولی خیلی بیتابی میکینی و نق میزنی خانوم دکتر گفتن که در شرف در اومدن هست انشاالله .

صبح ها که دوتایی خونه هستیم دوست داری همش من کنارت باشم و باهات بازی کنم خودت تنها اصلا بازی نمیکنی و دنبال من هرجا برم میای عزیزم مراقب شیرین کاریات باش که این روزها حسابی خوردنی شدی

دوستت دارم تا ابدیت.

 

پسندها (6)

نظرات (2)

گیلدا
19 اردیبهشت 94 16:38
آفرین به گل پسر زرنگ ایشالله دندوناشم زود و راحت دربیاد
نعیمه
23 اردیبهشت 94 22:50
الهییی بوس بوس.محمدحسین عشق منه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کاکل زری می باشد