مرد کوچک مامرد کوچک ما، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

کاکل زری

گذر زمان

1394/2/29 15:41
نویسنده : مامان محدثه
403 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدای لحظه ها

سلام فندوق من

پسر گرم من چه زود گذشت این روز ها  .به قد بالات نگاه میکینم باورم نمیشه که تو همون نوزاد 2900 منی گذر خیلی زود زمان از بودن تو میفهمم.کاش این روزهای تو رو قاب بگیریم بزاریم ی جایی که هر وقت دلمون تنگ شد ببینیم . شیطون من فدای مامان گفتنت وقتی میگی باورم نمیشه که با من باشی اصلا انگار همش تو خواب رویاس.

مامان و بابا میگی . دا میگی که یعنی دایی.عزیزم تو هنوز مرواریدی در نیاوردی و همچنان منتظر.

مثل فرفره چهادست و پا میری و از هرجا که بتونی میگیری وایمیستی حتی من اگه ایستاده باشم از من میگیری وایمیستی.خیلی دوست داری راه بری وقتی دستات میگیرم راهت میبرم کلی ذوق میکنی و اصلا خسته نمیشی .

بای بای و دست دست میکنی از پله میری بالا و خیلیم این کارو دوست داری و خداروشکر ارتفاعم تشخیص میدی و از جای بلند نمیای پایین

دوست دارم ی دنیای فرشته ی زمینی من

پسندها (5)

نظرات (7)

گیلدا
29 اردیبهشت 94 20:48
ماشالله به گل پسر زرنگ خدا حفظت کنه
نعیمه
6 خرداد 94 9:57
سلام دوست خوبم آراد جون در جشنواره نی نی وطبیعت شرکت کرده خوشحال میشم اگه 127 رو به1000891010 بفرستید تا بتونه برنده شه باتشکر فراوان
نعیمه
13 خرداد 94 15:57
محمد حسینم بوس بوس
مامان راضی
23 خرداد 94 0:02
ماشالا به گل پسری خاله
دایی جونت سجاد
30 خرداد 94 17:25
سلام عزیزم خیلی عالی واقعا زیباست
دایی جونت علی
30 خرداد 94 17:35
سلام عزیزم وقتی که توپیش من هستی وبه من میگی دیی من خیلی خوش حال میشوم وباذوق بیشتری به سمت تومیایم تورابغل میکنم انشالازودتراون مرواریدسفیدت درمیاد
مامانی
17 تیر 94 14:48
فداش بشم عشقه...عشق
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کاکل زری می باشد