مرد کوچک مامرد کوچک ما، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

کاکل زری

تولدت مبارک هستی ما

1394/5/4 1:56
نویسنده : مامان محدثه
684 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدای افرینش

سلام پسر دلبندم

امروز  روز توست ، روز من، روز ما و چه خوش یمن است امروز ما.

پسرکم یک سال از کنار با هم بودنمان گذشت و چه شیرین بود این روزها آن قدر سریع و شیرین گذشت که از گذر زمان غافل ماندیم و چشم باز کردیم یک سال گذشت .

حس عجیبی دارم این روز ، حس تولدی دوباره ، حس پرواز، حس عاشقی حس مادر شدن ؛ و ذوقی که مرا پر کرده.

تولدت مبارک فرشته ی زمینی من ، عزیزک دلبندم عاشقانه دوستت دارم .                          مامان محدثه 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

سلام جونم

چه خوش است 4 مردادی که روز شکفتن توست ، روزی که من و مامان و فرشته ی زیبا شدیم یک خانواده ، خانواده ای گرم و عاشق.

نمیتونم حالم رو توصیف کنم بینهایت خوشحال و سپاسگزارم از خدای عزیزم.

تنهای آروزی بابا حامد اینکه محمد حسینم یک پسر مومن بشه . اللهم عجل لولیک الفرج          بابا حامد

 

پسندها (3)

نظرات (3)

مامان مهنا
4 مرداد 94 2:23
تولدت مبارک پسرنازم امیدوارم زیرسایه پدرومادر هرسال تولدت روحشن بگیری دوستت دارم محمدحسین نازم
آبجی نگار
4 مرداد 94 3:20
گل پسرتولذت مبارک
مامان راضی
26 مرداد 94 16:37
تولدت مبارک عزیزممممم دوست دارم خاله جونی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کاکل زری می باشد