مرد کوچک مامرد کوچک ما، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

کاکل زری

شیطنت های این روز ها

1394/9/7 16:24
نویسنده : مامان محدثه
416 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدای خوبی ها

سلام شیطونک

عزیزم این روزها ماشالا به تو من در مقابلت کم میارم کاراهایی انجام میدی که پسر بودنت قشنگ معلوم کنی به همه . از صبح تا ظهر که با هم هستیم تو مشغول بازی و منم کارهای خونه هر وقتم گرسنه یا چیزی بخوای میای قشنگ بهم میگی ام یا اب ولی از ظهر به بعد که بابایی میاد خونه بهونه گیری های شما وروجک شروع میشه و خودت خیلی برای بابایی لوس میکنی هر چیزی رو میخای که بهت بده . و با کلی غر غر و بهونه گیری میخوابی ولی روی همه این کارا و غر غرات و فضولیات پسر خوبی هستی  و زیاد اذیتم نمیکنی راضیم ازت اینا دیگه مقتضای سنت گلم راحت باش که این روزها میگذره و خاطراتش میمونه و من که حسرت این روز ها رو میخورم که چرا زود گذشت ....

دایره لغاتتم خوبه و نسبت به سنت و هم سنای خودت میگی کلمات و گاهی اوقات هم دو کله با هم میگی مثلا بابایی یفت ( بابایی رفت ) مداحی و سینه زدن خیلی دوست داری  تبلیغات تلویزیون خیلی دوست داری و اهنگای سنتی هم همینطور .الانم شما در خواب نازی که من اومدم پای وبلاگت وگر نه لپ تاب از دست شما در امان نیس.

دوست دارم ی دنیا وروجک شلوغ من بوس بوس

پسندها (1)

نظرات (2)

گیلدا
7 آذر 94 19:01
ای جونم گل پسرمون باباییه مامانش راحتی پس میچسبه به باباش خاله فداش بشه
مامان مهنا
8 آذر 94 2:06
ای جان فداش بشم من حالا خوبه لوس بازیاشون واسه باباهاشونه ازاین نظرا ما راحتیم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کاکل زری می باشد