مرد کوچک مامرد کوچک ما، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

کاکل زری

روز های شیرین ما...

1394/3/29 13:57
نویسنده : مامان محدثه
446 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدای عزیز

سلام مورچه ی من

هوا گرم تازه از بیرون اومدیم لباسامو که عوض میکنم میام سمتت که بغلت کنم تا میای تو بغلم  ی هویی

میگی آب عزیز مادر فدای تو بشم که تشنت شده بود و خودت طلب اب کردی نمیدونی که چه ذوقی کردم و بوسه بارونت کردم و مثل اینکه تو هم فهمیده بودی چون همش تکرار میکردی اب و به من میخندیدی . پسرک گرم من این روز های با تو بودن خیلی شیرین میگذره و من اصلا دوست ندارم تموم بشن محمد حسین ممنون که هستی و منم مادر کردی.

دایره لغات : دیی ( دایی) ، ماما، بابا، عمو( عبو) ، اب ، وقتی هم خروس همسایه میخونه تو صداش میشنوی گاهی اوفات میگی طوطو ،  جیز ( چیس)

بهت میگیم برق کو به سقف نگاه میکنی و نشون میدی با اون انگشت اشاره خوشگلت .

دوست داریم ی دنیا همه زندگی ما

پسندها (5)

نظرات (8)

مامان مهنا
29 خرداد 94 15:44
ای جان ببوسش خوشگل پسر رو
نعیمه
29 خرداد 94 17:50
جیگر منهههههه این پسر.قربون حرف زدنت بشم خاله
مامان راحله
29 خرداد 94 18:12
آخییییییییییی عزیزممممممممممم هزارررررررر ماشالله
مامان مرضیه
30 خرداد 94 20:09
الهی خاله قربون اون زبون شیرینت بشه...فدات بشم
گیلدا
5 تیر 94 16:56
فدای حرف زدنت خاله
مامان راحله
11 تیر 94 13:17
نفیسه
14 تیر 94 22:19
همیشه شاد باشین و کانون خوانوادتون مثل هوا گرم و اینه محمد حسین مثل اب پاک باشه
مامان مرضیه
25 تیر 94 11:35
قدمهات مبارک..عزیزم انشالله پله های موفقیت رو طی کنی..
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کاکل زری می باشد