مرد کوچک مامرد کوچک ما، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

کاکل زری

قدم قدم تا بزرگ شدن..

1395/7/28 12:59
نویسنده : مامان محدثه
441 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدای مهربون

سلام قند عسلم

با کلی تاخیر اومدم ببخش نفس من این همه دیر شد اخه این روزا شما خیلی بد اخلاق شدی و کنجکاوگریه

بعد گرفتن شما کوچولو از شیر الهی بگردم که اصلا  نه اسمشو اوردی و نه سراغش گرفتی و همش ریختی تو خودت که شدی ی پسر بداخلاق و لجباز از خدا میخام بهم صبری بزرگ بده تا این دوران چند ماهم تموم بشه غمگین

این روزا شدی ی هم زبون خوب برای من تو خونه کلی با هم مکالمه های خنده دار و سوالی داریم با هم کلی هم شعر بلدی عزیز من . 

مامان چیکار میکنی 

هیچی عزیزم 

تلمباگ( تلگرام) رفتی 

من خندونکسکوت

کتاب قصه  شنل قرمزی و شنگول و منگول خیلی دوست داری  به شنل قرمزی میگی  خانوم قرمزی 

قصه شنگول و منگولم  همشو بلدی و برای خودت تعریف میکنی 

علاقه زیادی به نقاشی داری ولی نه با مداد رنگی با خودکاردلخور

فدات بشم  که اینقدر خوش غذایی با اینکه اصلا  من بد غذایی تو رو ندیدم از اول بازم هر موقع غذا میخوری اونم با اشتهای تمام خیلی لذت میبرم و نگات میکنم و قربون صدقت میرم لقمه که بهت میدم حتما باید بزنی تو ماست و سبزی هم ورداری اوووف عشق منی شما بوس

وای خرابکاریت هم بی نهایت شده همین امروز صبح دیدم صدات نمیاد اومدم دیدم رفتی  تو اتاق  درم بستی دستگاه بخور  قابش ورداشتی داری اب بازی میکنی اخه  اگه به برق بود ....... من چیکار کنم دیگه فقط حرص میخورم خطا

به قول خودت مسکاک (مسواک ) زدنم خیلی دوست داری هر شب اگه من هم یادم بره  شما سریع بگم محمد حسین بخوابیم میگی مسکاک نکردیمخندونک

از این به بعد سعی میکنم زودتر بیام عزیزم برات بنویس تا شیرین کاریات فراموش نکنم و اینجا ثبت بشه برات عزیزکم

دوستت دارم تا بینهایت همنفسم 

 

پسندها (2)

نظرات (1)

گیلدا
28 مهر 95 18:33
ای جونم فدای شیرین زبونم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کاکل زری می باشد