مرد کوچک مامرد کوچک ما، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

کاکل زری

شیره ی جان....

1395/5/4 8:45
نویسنده : مامان محدثه
384 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدای صابرین

سلام هستی من 

پسرم امروز روز اخر دلم میخواهد بمیرم وفتی به چشمای تو نگاه میکنم تمام غم دنیا رو سرم میاد چطور جواب درخواست تورو بدم زمانی که طلب میکنی از من چیزی رو که دوسال تمام باهاش جون گرفتی .

خدایا صبر و توانایی بده سخته برای یک مادر گرفتن چیزی از پاره ی تنش از همه ی وجودش خدایا کمکم کن....

عزیز مادر این بدون من تمام و کمال با سختی های زیادش با کمال میل حقت رو ادا کردم درست تا روز تولدت ساعت 7 شب......

عزیزکم امیدوارم کنار بیای ....

پست بعد خاطره این روز های سخت...

پسندها (4)

نظرات (2)

گیلدا
4 مرداد 95 22:20
عزیزم ایشالله که راحت کنار میاد و برا هردوتون آسون باشه
مامان راضی
1 مهر 95 11:24
خدا را شکر که تموم شد
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کاکل زری می باشد