مرد کوچک مامرد کوچک ما، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

کاکل زری

تولد....

1395/5/4 8:39
نویسنده : مامان محدثه
391 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدای افرینش..

سلام دلبند همیشگی من 

مادر شدن عبور سخت ترین امتحان خداوند است تو این مسیر گاهی ناشکری کردم و هر از گاهی شکر.

پسرم تو آمدی با لبخند شیرینت  با نگاه گرمت  گرم و شیرین کردی زندگی مارا.

دو سال از با هم بودنمان می گذرد و من تمام دو سال زندگی کردم و لذت بردم چه روز ها که به خاطر تو  به خاطر خنده ی تو از غمم گذشتم و فراموشش کردم .

بی شک خدا تو را جای همه ی غم ها و نداشته ها به من داد.

با هم خندیدیم گریه کردیم و حتی مریض شدیم تلخ و شیرین گذشت و حالا تو پسر 2/900 کیلویی من بودی که بزرگ شدی  شیرین شدی مرد شدی و من واقعا به تو افتخار میکنم .

هر روز دلربا تر از دیروز دلبندم .

محمد حسین من در چهارم مرداد نود و سه ساعت 6:57 دقیقه شب جمای قشنگش دنیارو دید و من مادر شدم........

تولدت مبارک همه هستی من..........

پسندها (3)

نظرات (1)

گیلدا
4 مرداد 95 22:22
تولدت مبارک عزیزم ایشالله زیر سایه بابا و مامان همیشه سالم باشی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کاکل زری می باشد