مرد کوچک مامرد کوچک ما، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

کاکل زری

کاکل زری شیطووون

1396/1/23 13:59
نویسنده : مامان محدثه
299 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدای مربون

سلام فضلوچه من 

واییی توروخدا ببخش عزیز دل بازم دیر شد اونم از نوع زیادشششش

پسرک عزیز تز از جونم  قرار اینجا لحظات خوبت ثبت بشه ولی عزیز دل شما چند ماه بینهایت  بد اخلاق و بد قلق شدی نمیدونم از کجا و چه موقع شما اینطور شدی ولی من مطمنم که از رفتار اشتباه ماست که تو اینطور شدی حالا من و بابایی چند وقت داریم امتحان صبوری میدیم  در مقابل رفتار شما تا حدودی داره نتیجه میده ان شا الله این روزای سختم تموم بشه.

فندوق من از اتفاقا این چند ماه بخوام برات بگم مهم ترینش این که برای پات بردمت تهران پیش ی دکتر خیلی عالی که خوشبختانه گفت هیچی نیس و به مرور و بابزرگتر شدن سنت خوب میشه خداروشکر

شیرین زبونی و شیرین کاریات که دیگه به قول خواننده معروف نگم برات خندونک بینهایت شیرین کاری میکنی انرژی ماشالا فوللل اتمام ناپذیر .خندونک تنت سالم عزیز دل این روزا به سرعت برق و باد داره میگذره و من احساس میکنم لذت کامل نمیبرم از با تو کودک بودن ....

برای عید اتاقامون با هم جابجا کردیم حالا کچلمون کردی ی سره میایی اتاق ما میگی اینجا اتاق من برین بیرون دلخور برای جدا شدنت از خودم هنوز فکری نکردم اخه فک میکنم هنوز اصلااا تو امادگیشو نداری و وقتش نیس میشه بگم مامانی شدیی شدیییید غمگینقهر

عاشق گوجه بادمجونی به قول خودت بابامجون خندونک اناناس   خامه  شیر شیره خوردنی های مورد علاقه شماس دلبر جانان نوش جوننتت عزیز دلم

عاشق تولد و کادو و شمع فوت کردنی  برای همون برای تولد امسالت برنامه ها دارم ان شا الله .جشن

وقتی با خودت داری بازی میکنی تو اتاقت دوست دارم ساعت ها بشینم نگاهت کنم اونقدر که لذت میبرم از این صحنه جان دلم دیرتر بزرگ شو محبت

دوستت داریم تا بینهایتتت دلبر جانان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کاکل زری می باشد