مرد کوچک مامرد کوچک ما، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

کاکل زری

همسرانه .........

1393/4/5 19:33
نویسنده : مامان محدثه
115 بازدید
اشتراک گذاری
 

به نام خدای مهربون

سلام ناز دونه!

میخوام  از دلتنگی و حرفایی که تو دلمه بگم مامانی چون من بعد از بابایی هیچ کس محرم ندارم که بخوام باهاش حرف بزنم و دردل کنم  همیشه از خدا میخوام که اگه ی روزی ی فرشته دیگه بهم داد اونم پسر باشه تا تو هیچ وقت احساس تنهایی نکنی مثل من که هیچ خواهری ندارم اما خب خدا روشکر  2 تا داداش گل دارم که خیلی دوستشون دارم اما خب مامانی هیچی هم جنس ادم نمیشه که ....

خب از موضوع خیلی دور نشیم میخوام برای بابایی بنویسم  حرفایی که تا حالا بهش گفتم اما  همیشه فکر میکنه مسخره میکنم و الکی میگم اون واقعا بهترین شوهر دنیاس بهتر بگم بهترین مرد دنیا که همهچیش عالیه درجه یک من میدونم که بهترین بابای دنیا هم میشه برای تو .میدونی پسرم  اگه هزار بار دیگم برگردم به دوران مجردیم بازم بابای رو انتخاب میکنم خیلی وابسته بهشم  هر وقت بهش میگم فکر میکنه مسخره میکنم  نمیدونم اینجا رو کی میخونه  اما میخوام بدونه که من همیشه عاشقشم و دوستش دارم  پسرم این بدون مامانی خیلی خوشبخت بوده و هستتتتتت نازدونه ی من میدونم با اومدن تو خوشبختیمون صد برابر میشه انشاالله  مراقب خودت باش و سالم بیا مامانی.

این عکس بابایی که زذم رو در یخچال تا هر وقت عصبانیم چشمم به این میوفته اروم بشم بدونم که من بهترین مرد دنیا رودارم.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کاکل زری می باشد