مرد کوچک مامرد کوچک ما، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

کاکل زری

گرفتاری های مامان...

1394/7/12 16:17
نویسنده : مامان محدثه
406 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدای دانا

سلام وروجک من

این روزها اونقدر من درگیر کارای شیرین خودت کردی که وقت نمیکنم بیام بنویسم برات .

ماشالا هزار ماشالا به این انرژی تمام نشده شما عزیز دل 

روزی که برات اش دندونی دادم به بعد دو تا دیگه هم در اوردی و الان دارای سه دندون شدی نفسم .

مامانم روزی هزار بار نگاه به قد و بالات میکنم و خداروشکر میکنم به خاطر همچین پسر گل و باهوشی .خدایاا شکرت.

این روزها مشغولم با تو و گروه مامانای نی نی وبلاگی تو تلگرام خیلی با هم دوست شدیم ان شا الله شما نی نی ها هم بزرگ بشین با هم دوست باشین .

ی سفر کوچولو هم داشتیم شمال خونه دایی بابا عروسی وقتی رفتیم دریا اونقدر ذوق داشتی که با گریه از اب میاوردیمت بیرون . حتما پست بعدی عکسای چند ماهت میزارم قشنگم.

گل من شما فرشته ی بزرگ و بی عیب منی روی زمین عاشقتمممممم.

دایره لغات: مامانی . بابایی . عمو .عمه . دایی . اقا . ددر . بی ( بگیر . بده ) طوطو . هان هان ( ماشین . موتور) حموم . به به . ام . تاب تاب ادی دا ( تاب تاب عباسی) بووو ( به اتیش  میگی ) توپ . داغ . ایو ( الو ) دو ( دوغ )

یک دو سه . اب .  ددی ( دکی)  هر چیزی که بخوای دست بزنی و داغ باشه  فوت میکنی خودت.

کارای شما وروجک زیاد که الان زیاد تو ذهنم نیست از کارای هرروزت اینه که در فریزر باز میکنی و کشو های اشپزخونه رو باز میکنی من هی میبندم شما پشت سر من بازشون میکینی.

 

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان مهنا
15 مهر 94 11:47
ماشالله به این پسر شیطون و باهوش
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کاکل زری می باشد