مرد کوچک مامرد کوچک ما، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

کاکل زری

روزگار تو و ما.....

1395/2/7 17:31
نویسنده : مامان محدثه
658 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدای لبخند ها

سلام نفس من خوبی؟ 

محمد حسین پسر شیطون و وروجک من بزرگ شدی و کار های مردونه انجام میدی شیطون شدی و با خرابکاریات مامان و حرص میدیخندونکبی حوصله میدونم پسر دلبندم که وقت کودکی و دلبری توست و من بیخود حرص میخورم ولی منم دست خودم نیس  جدیدا تا میبینی ازت ناراحتم میای میچسبی به من محکم بوس میکنی و ادا در میاری تا من بخندم منم که اصلا نمیتونم جلو خودم بگیرم  میخندم تو هم خوشحال و خندان میری سراغ ی فضولی دیگهدلخور

این روزا با خودت کلی بازی میکنی و شعر میخونی و من ذوق میکنم 

عمو زنجیر باف  توپ قلقی لی لی حوضحک  اتل متل گاهی اوقات هم برای خودت قصه شنگول و منگول میگی محبت

حرف زدنت هم ماشالا شیرین و بلبل زبونی شدی برای خودت  بعضی کلمه هارو خیلی با نمک میگی  ادم دلش میخواد بخورتی  

اشپزخونه میگی اش تمنه  لباس میگی سبات  جوراب میگی جوبات  کلاه میگی پلات  خداحافظ میگی اوداسس

حرف ف س میگی و هر چی توش ف داشته باشه س تلفظ میکنی  شعر میخونی عمو زنجیر باس زنجیر منو باستی فدای شیرین زبونیات بشم من مامان

چیزی به  دوسالگیت نمونده  گل من و از الان غصه از شیر گرفتن تو رو دارم  ان شا الله هم تو هم من توان و صبراین کارداشته باشیم 

دوستت دارم تا بینهایت شیرین من

پسندها (3)

نظرات (2)

گیلدا
9 اردیبهشت 95 13:28
آفرین پسر باهوش و شیرین زبونم
مامان فهیمه
9 اردیبهشت 95 15:08
ماشالله با این پسر شیرین زبون و بانمک
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کاکل زری می باشد