مرد کوچک مامرد کوچک ما، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

کاکل زری

اولین افتخار ....

1393/4/24 18:14
نویسنده : مامان محدثه
123 بازدید
اشتراک گذاری
به نام خدای عزیز

سلام پسر گلی ....

تو امروز اولین افتخار برای من و بابایی داشتی گلم من با زنداییم با هم بارداریم فقط چند هفته با هم فاصله داریم من از همون اول که پیش دکتر میرفتم بهم میگفت سر بچه پایین و لگنت خوبه زایمان عالی داری زیادم اضافه وزن نداشتم چاق نشدم فقط شما کوشولوی من اندازه ی توپ قلقلی اومدی جلو وقتی رفتم سونو وزنت زد 2500 که دکترم گفت حتما پیاده روی کن که 1ماه اخر خیلی وزن میگیره یعنی حسابی تپلی میشی فدات شم ماشاالله

امروز زنداییم گفت بچه من هنوز ایستاده سرش بالاس و وزنشم 2 کیلوگرم  من خیلی خوشحال شدم که تو اینقدر با مامانی همکاری میکنی و همچیت خوبه همین جند روزم خوب بمون کوشولوی مننننن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کاکل زری می باشد