مرد کوچک مامرد کوچک ما، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

کاکل زری

مادر و فرزندی....

1393/4/24 18:1
نویسنده : مامان محدثه
106 بازدید
اشتراک گذاری
به نام خدای پاکی ها..

سلام گل پسرم

عجب دنیایی این دنیای مادر و فرزندی وقتی تو درد داری مادرت میگه کاش من جای اون بودم وقتی مادرت درد داره تو میگی کاش من جای اون بودم  پسرم عمل مامان جونم به سلامتی تموم شد و هر روز بهتر از دیروز میشه حالش خدارو شکر حالا دیگه فکر و خیالم همش پیش توست یعنی تو دقیقا چند روز دیگه میایی؟ این همش ملکه ذهنم .

چند روز دردایی میاد سراغم که بیشتر میترسم بعد بهت میگم نه گل پسرم هنوز وقتش نیس بزار مامان جون حالش خوب خوب بشه بعد . راستی تا یادم نرفته از بابایی ی تشکر حسابی بکنم که این مدت اذیت شد اخه من 1 هفته خونه مامان جونم به خاطر مامانم دستت درد نکنه مرد نمونه ی منننننننن.

پسرم دوستت داریم من و بابایی لحظه شماری میکنیم تا تو بیایی و عشق و علاقمون به پات بریزیم

همه دنیا رو به پات میریزیم اگه اونی بشی که ما میخواییم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کاکل زری می باشد