مرد کوچک مامرد کوچک ما، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

کاکل زری

نگرانی..

1393/4/17 14:51
نویسنده : مامان محدثه
110 بازدید
اشتراک گذاری
به نام خدای بزرگ...

سلام فرشته ی من..

پسرم فردا داریم میریم بیمارستان تا مامان جون ( مامان من) عمل کیسه صفرا کنیم خیلی نگرانم و استرس دارم نفسم تو که پیش خدایی و فرشته ی نازنینی برامون دعا کن  خیلی دعا کن. مامان جون میگه تو نمیخواد بیای بیمارستان خوب نیس استرس میگیری ولی فکر میکنن من تو خونه اروم میشم چون من خواهر دیگه ای ندارم مامانم فقط من ی دونه دختر رو داره باید برم پیشش اصلا دل خودم طاقت نمیاره عزیزم من استرس دارم اما تو در کمال ارامش باش گلم با خودم گفتم فردا که میرم بیمارستان برای شما شکم بندم میبندم قران گوش کنی که از استرس من چیزی نفهمی مامانی هم اینکه برای مامان جون دعا کنی .

خدایا خودت به خیر و خوبی خوشی تموم کن فردا رو امین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کاکل زری می باشد