مرد کوچک مامرد کوچک ما، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

کاکل زری

حال این روز های من....

1393/4/14 17:9
نویسنده : مامان محدثه
150 بازدید
اشتراک گذاری
به نام خدای زیبایی ها

سلام فرشته ی من...

حال این روز های مامان زیاد خوب نیست ما تو ماه نهم هستیم دلبندم  و مشکلات داره کم کم شروع میشه امروز خانم دکتر گفت مثل اینکه چشمت کردم بس که بهم میگفت بارداری خوبی داشتی  دست و پاهام ورم کرده و این اصلا خوب نیس چون شما هنوز 1ماه دیگه نمیای اگه روزای اخر بود اشکال نداشت اما از الان خیلی زود عزیزم  تخم مرغ برنج ماکارانی برام ممنوع شده و من با خودم فکر میکنم پس دیگه چی بخورم  کلا هر چیزی که نشاسته داره باید کلی پیاده روی کنم .

گرسنگی دیگه طاقتم بریده همش در حال دلضعفم دیگه بس که رفتم در یخچال و دنبال ی چیزی برای خوردن خسته شدم  بابایی این روز ها همش در حال میوه خریدن بس که من و تو میخوریم  البته نوش جونت عزیزمم 

عزیزم خدا کنه این روز های اخرم به خوبی و خوشی و سلامتی تموم بشه و تو بیای تو آغوشمون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کاکل زری می باشد