مرد کوچک مامرد کوچک ما، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

کاکل زری

خدایا شکرت....

1393/4/9 23:45
نویسنده : مامان محدثه
102 بازدید
اشتراک گذاری
به نام خدای خوبی ها.....

سلام قند عسلم!

امروز خیلی روز خوبی بود پسرم هزاران بار خدارو شکر کردیم من و پدرت بزار خاطره امروز برات تعریف کنم که نه من یادم بره و نه تو از شیرینی این خاطره محروم بشی.

امروز صبح طبق روال هر ماه چکاب ماهانه داشتم پیش دکترم  صبح رفتم چکم کرد قربون اون قلب نازت بشم من که تند تند میزد دکتر خیلی ازت راضی بود مامان گفت خیلی خوب چرخیده و فیکس شده زایمان راحتی داری به امید خدا بعد برام ی سونو نوشت که سونوی اخرم بود رفتم نوبت گرفتم که عصر با بابایی بریم که اونم هم ببینتت هم صدای قلب گنجیشکی تو زو بشنوه عصر که شد با هم رفتیم پیش اقای دکتر الهی قربونت برم مامان تمام اجزای صورتت به ما نشون داد بعد ی دفعه دیدیم ی چیزی باز شد که اقای دکتر گفت خمیازه کشیدی من بابایی کلی ذوق کردیم الهی فدات شم ما که با هم خیلی میخوابیم گل پسرم  چرا خواب الود بودی!!!

بعد صدای قلبتو گذاشت و بابایی شنید دکتر گفت همه چیزت خوبه الحمدلله  در آخر من از اقای دکتر خواستم فیلم سونوتو بده اونم دقیقا وقت خمیازتو داد با صدای قلبت زودی بیا پیشمون و بزرگ شو تا ببینی تو شکم مامانی چه شکلی بودی عزیززززززززززم

باید نماز شکری بخونم برای داشتنت و سالم بودنت قند عسلم!

خدایا شکرت هزاران بار شکرتتتتتتتتتتتتتت..............

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کاکل زری می باشد