مرد کوچک مامرد کوچک ما، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

کاکل زری

شور و اشتیاق

1393/3/13 10:44
نویسنده : مامان محدثه
213 بازدید
اشتراک گذاری
به نام خدای مهربون و عزیز

سلام عسلکم!

همه برای اومدن تو هیجان دارن امروز دایی جون و مامان جون دارن میان  ی مقدار از وسیله هاتو بیارن من که خیلی خوشحالم و هیجان دارم  هر روز  به بابای میگم کی میشه تو بیایی من بغلت کنم کنارم بخوابی ..........وای خیلی شیرینه من که فکر میکنم تا وقتی تو بیایی همه لباس کثیف بشه بس که من هی بردارم نگاه کنم وای خدای بزرگم دلم پر کشید برای اومدنت.

چند شب پیش زندایی ثمانه ازم پرسید بالاخره حسی بهش پیدا کردی یا نه ؟بهش گفتم اونقدر که حس میکنم نمیتونم از خودم جداش کنم .

خدای مهربونم مراقب این فرشته ی کوچولو که خودت بهم هدیه دادی باش.

پسرم سالم بیا مامان.  من و بابایی چشم انتظاره تو هستیم دوستت داریم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کاکل زری می باشد