مرد کوچک مامرد کوچک ما، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

کاکل زری

دلتنگی.......

1393/3/19 11:30
نویسنده : مامان محدثه
123 بازدید
اشتراک گذاری
به نام خدای فرشته ها...

سلام عزیز دلم...

پسرم این روزها و شب ها خیلی دلتنگتم   با هر تکونت میگم کی باشه بیای و منو گرفتار خودت کنی کسایی که فرشته کوچولو دارن به من میگن بزار بیاد دلت برا این روزات تنگ میشه خسته میشی اما من به این حرفا گوش نمیدم تو فرشته زیبای من با همه فرق میکنی برای من و بابایی فرق میکنی تو ی فرشته ی کوچولوی بزرگی برای ما ! من عاشق اینم که همه وقتم و وجودمو صرف تو کنم پسر گرم من !

پسرم خیلی ارزو ها برات داریم مامان دوست دارم زود تر بیای و مارو به ارزو هامون برسونی . راستش عزیزم من دوست دارم تو درست مثل پدرت بشی مثل اون مهربون باشی صادق و با ایمان بشی  من به وجودش افتخار میکنم و میدونم تو هم به داشتن همچین پدری به خودت میبالی   بدون شک.

۵۳ روز دیگه به امید خدا تو میایی فقط نمیدونم چه طور این روزها رو با دلتنگی تو سر کنم  هر شب با فکر تو خوابم میبره و تو خوابم همش خواب توست  و چه شیرینه این خواب ها

خیلی دوست داریم پسر ناز نینم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

تارا
26 دی 93 17:18
سلام عزیزم خدا پسرت نگر داره زیر سایه پدر ومادر بزرگ بشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کاکل زری می باشد